Twój uśmiech jest jedną z pierwszych rzeczy, które ludzie zauważają o tobie. Czy brakuje Ci jednego lub więcej zębów? Szanse są, może być coraz zauważony, ale nie z powodów, które chcesz.

Czy idziesz z drogi, aby ukryć swój uśmiech, a nawet uniknąć pewnych sytuacjach społecznych, ponieważ brakujące zęby mogą być dając ludziom złe wrażenie o tobie?

Dlaczego nie obejrzeć ten krótki, lekki filmik i zobaczyć, czy można zidentyfikować z Williamem, nasz bohater, jak on po prostu stara się przejść przez swój dzień.

Przestań ukrywać swój uśmiech! Twój uśmiech mówi innym coś o Tobie

To prawda: Nasze uśmiechy mają duży wpływ na pierwsze (i przyszłe) wrażenia, a zdrowy uśmiech może mieć pozytywny i trwały wpływ na interakcje społeczne, kariery i relacji. Pomyśl o ludziach, których spotkałeś i z którymi współdziałałeś. Czy jesteś bardziej skłonny czuć zaufanie do kogoś, kto jest uśmiechnięty i pewny siebie? Czy często uważasz, że ludzie, którzy się uśmiechają wyglądają bardziej młodo, a nawet są bardziej atrakcyjni fizycznie?

Nasze mózgi są okablowane do dokonywania szybkich osądów i zdecydować, czy ktoś jest przyjacielem lub wrogiem na pierwszy rzut oka. Twój uśmiech jest częścią całego obrazu Twojej osobowości. Nie ukrywaj swojego: upewnij się, że Twój uśmiech mówi o Tobie same dobre rzeczy!

uśmiech

Więcej niż tylko wygląd: Brakujące zęby mogą mieć wpływ na Twoje ogólne zdrowie

Zdrowy uśmiech jest silnym znakiem zdrowego ciała. Luźne lub brakujące zęby mogą być silnym znakiem problemów, które mogą mieć wpływ na całe ciało, takie jak choroby dziąseł lub osteoporoza. Choroby dziąseł, znany również jako zapalenie dziąseł lub zapalenie przyzębia, jest również związane z niektórymi rodzajami chorób serca. Utrata kości i najwcześniejsze sygnały ostrzegawcze osteoporozy są często wykrywane najpierw w szczęce.

Implanty dentystyczne: Przywróć swój uśmiech i pewność siebie, trwale i naturalnie

Techniki implantologiczne są obecnie najlepszym możliwym sposobem uzupełnienia brakującego zęba lub zębów, mającym najbardziej pozytywny wpływ na krótko- i długoterminowy stan uzębienia i ogólny stan zdrowia. Implanty stomatologiczne naśladują funkcję i wygląd naturalnych zębów. Łączą się one z kością szczęki w procesie zwanym osseointegracją i stabilizują zarówno kość szczęki, jak i otaczające ją zęby.

Implanty stomatologiczne zapewniają też kościom szczęki stałe obciążenie i stymulację, które są niezbędne do utrzymania ich wytrzymałości i zapobiegania zanikowi kości. Przy odpowiedniej pielęgnacji i konserwacji implanty stomatologiczne są zaprojektowane tak, aby służyły przez całe życie.

Konsultacje w sprawie implantów są zawsze bezpłatne. Nasi wykwalifikowani i doświadczeni dentyści z przyjemnością przeanalizują stan zdrowia Twojej jamy ustnej i porozmawiają z Tobą o procesie wszczepiania implantów, a także pomogą Ci ustalić, czy implanty stomatologiczne są dobrym rozwiązaniem, aby zachować zdrowy uśmiech na całe życie.